konfirmation

2012-05-02 / 20:31:15 / Vardag / 0 kommentarer

Jag går ju på konfirmation. Och idag halv 5 cyklade jag till kyrkan för fotografering med konfan. Vi fick sätta på oss sånna där kåpor :) Vi tog både enskilt foto och gruppfoto med ledarna. Solen sken på en klarblå himmel och det var helt underbart! Nu är det inte alls långt kvar tills konfan är slut. Nästa söndag 13 maj tar jag konfirmation :) Jag längtar jättemycket för det ska bli så roligt men det kommer vara jättetråkigt att konfan är slut för jag kommer sakna alla roliga onsdagar och läger! Min konfa ska göra en musikal som avslutningsredovisning :) Det kommer bli kul! Så nu har vi två gånger kvar av konfan så då ska jag njuta.



Tog bara någon bild från google hehe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0