cookies älskare

2012-05-03 / 19:50:54 / Mat & bak / 0 kommentarer

Jag är definitivt en cookies älskare det är ju så himla gott! Pappa var ledig från jobbet idag för att arbeta med vårat nya kök och då när jag kom hem från skolan så hade han köpt lite gott fika, gissa vad? Joo, Marabous cookies med mjölkchoklad :) "..lite mer mmm i livet" Marabous cookies med mjölkchoklad och Bageriets Bästa Marias Chokladterapi är ju absolut godast! Om man ska lyxa till det lite väljer jag dem för cookies är väldigt dyra mot vanliga kakor. Jag har också bakat egna cookies två gånger - första gången från min kokbok med Leila Lindholm - A piece of cake - och dem blev väldigt goda. Andra gången gjorde jag från min andra fina bakbok - Sommarens söta - och dem cookiesarna blev verkligen urgoda!



Marabou mjölkchoklad cookies


Bageriets Bästa - Marias Chokladterapi



Mina fina hemmagjorda cookies

Vad tycker du om cookies? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0