Mello snack

2012-03-11 / 08:45:33 / Vardag / 0 kommentarer

Jag är SÅ besviken att inte Danny vann! Jag kan inte beskriva hur ledsen jag blev när Loreen vann och Danny åter igen kom tvåa. Jag sörger verkligen med Danny, det är så så så synd om honom som snubblar på målsnöret för andra gången i rad! Jag har alltid sett Danny som ni vet den glada spralliga killen men igår när Loreen hade vunnit var det första gången jag har sett han sådär ledsen och besviken, för han var verkligen så jättebesviken! ÅH jag ville att Danny skulle gå vidare INTE Loreen! :( Aja, Loreen, hennes låt var väl bra men själva hon är inte alls lika rolig som Danny, det tycker inte jag iallafall... Det hade varit mycket roligare att följa Dannys resa till Baku än Loreens....

I en interjuv sa Danny att han inte tänkte ställa upp i Mello nästa år, han ville men han tänkte inte göra det. Såååå tråkigt för jag ÄLSKAR Danny och det har jag gjort ända sen han var med i Idol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0