mello final!!

2012-03-10 / 19:07:54 / Vardag / 0 kommentarer

Åhhhh klockan 8 idag är det final i mello!! Sååå spännande och suuuperkul! Jag har längtat jättelänge för finalen är ju det allra roligaste! Det är så spännande när alla röstar och så, ååhhh! Hoppas min favvo Danny vinner! Skulle var så roligt för han eftersom han kommit 3 och 2 dem gångerna han varit med! Vill inte att Loreen ska vinna, vet inte varför men jag tycker låten är jobbig, men annars tycker jag många är jättebra, dem allra flesta, näst bäst efter Danny kommer kanske Molly eller jag vet inte! :) Om en timme börjar det, en timmeee!



Chaarmtrollet Danny!

Hans sång och dansnummer är så braa och coolt, bästa scennummret av alla tycker jag!
 

Finalen av Melodifestivalen 2012! Spääääännande! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0