fredag o la la

2012-03-09 / 17:35:32 / Vardag / 0 kommentarer

Åh hej alla fredagsälskare! det är äntligen fredag och det är äntligen helg! Visst blir man lycklig? :)

Jag skulle egentligen vara på träning just nu men jag känner att jag har ont i halsen så jag vill inte riskera att gå på träningen när vi ändå inte har någon match den här helgen.

Men fredag betyder fredagsmys så pappa och jag har varit uppe en sväng på affären och köpt gottilgottgott :) Vi ska äta kycklingsallad med dressing och grekiskt bröd till middag och till kvällsmys har vi köpt massvis med frukt: melon, vindruvor, passionsfrukt, blodapelsin, jordgubbar, mango. Gott vaa? :)

När jag kom hem från skolan tittade jag på skidskytte, herrarnas stafett. Blev väldigt väldigt besviken då Sverige tabbade sig redan på första rundan, men men sport är så! Tycker väldigt synd om den svenske killen som åkte första rundan för Sverige, det kan verkligen inte vara roligt att åka stafett när det inte gick som man vill! Och man måste verkligen känna att man sviker laget, så det kan inte varit så roligt för honom efter loppet... 

Men men jag hoppas på lite svenska vinster imorgon när det är tjejernas tur och sen på söndag när det är herrarnas masstart, vinst gäller då!

Ha en föörträfflig fredagskväll! Kramisar Amanda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0