sveriges mästerkock/Leila Lindholm

2012-01-12 / 19:57:31 / Mat & bak / 0 kommentarer

Sveriges mästerkock har ju börjat igen, tredje avsnittet idag! Jag kan bara säga att jag älskar det programmet! Det är absolut ett av mina favvo program :) Jag vet inte vad som gör det så himla bra men det är väl de tre "kockarna" och ja vad ska säga..det är bara suuperbra! Fast jag tycker inte Masterchef USA är alls lika bra, även om det är samma program egentligen fast dem har det i USA..gillar bara det inte.



TYCKER NI OM SVERIGES MÄSTERKOCK? HAR NI REDAN NÅGON "FAVVO"?

Jag älskar att titta på olika mat och bakprogram..följer nästan varenda ett ;) Speciellt Leila (Favvo number 1) ♥ Hennes program - Leilas söta jul, Leila bakar, Leila i Frankrike o.s.v. är så superduperbra! Allt är så sött och fiint och ja allt är perfekt! Hon har alltid så fina skålar och redskap så man blir lite avis..för så vill man ju också ha när man bakara haha :D





Det kan väl inte bara vara jag som älskar Leila...hela hon är ju sockersöt haha :D
Jag har hennes bok: A piece of cake - den är jättebra och har jätteroliga och bra recept och jättefina och inspirerade bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0