minusgrader

2012-01-30 / 13:07:09 / Vardag / 0 kommentarer

Brrrr vad kallt det har blivit nu! Imorse när jag vaknade vad det -14 grader! Jag har längtat efter den rikiga vinterkylan eftersom det har varit ganska varmt för att vara vinter men nu är kylan äntligen här :) Det är så mysigt att tända en brasa när det är såhär kallt och kanske dricka en kopp varm choklad jaa det är så mysigt!

Eftersom jag har sån kort dag idag i skolan så tog jag bara på mig mina ljusa blåa jeans, vitt underlinne och min gråa övertröja med new york text, har dock ingen bild på dagens outfit, tycker ni att jag ska börja lägga upp bild på dagens outfit? :) Komentera gärna vad ni tycker!

Nu ska jag göra lite läxor sen får jag se vad jag hittar på, har hela dagen på mig klockan är bara 1! Wiihooo :D Är ganska trött efter matchen igår, som vi vann! :D

Kramisar Amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0