mandiisen

2012-01-11 / 17:10:04 / Vardag / 1 kommentarer

Hejsan! Eftersom jag skapat en ny blogg så tänkte jag berätta lite om mig själv i första inlägget :)

Jag heter Amanda men sen jag var liten har jag ibland kallats mandiis, så det fick min blogg heta :)

Jag är 14 år, alltså född 97.

Jag har jättemånga intressen, men ända sen jag varit jätteliten har jag ÄLSKAT att pyssla och rita! Och det gör jag fortfarande lika mycket :) Andra intresen jag har är: Baka, laga mat, spela fotboll och innebandy, skriva, fotografera, "inreda", mode och design :) På min fritid älskar jag att göra alla dessa roliga intressen och som ni ser så är det ganska många! ;) Andra saker jag älskar att göra på min fritid är att umgås med min familj och mina kompisar, åka utomlands, bada, spela spel och ha det skoj!

Här på min blogg kommer jag skriva om mina intressen och annat roligt! Så jag hoppas att du vill följa med och läsa det jag just har att erbjuda! ;)

Det var lite smått och gott om mig och om vad som kommer att bjudas på här!



Kramisar Amanda!




Kommentarer
Postat av: JéNnÍéY Love

Den bilden var superfin=)

2012-01-12 @ 17:19:38
URL: http://prinsessanjenniey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0