lördagskul

2012-01-21 / 09:58:22 / Vardag / 0 kommentarer

Åhh vad skönt det är med helg! :D Igår på kvällen hade jag innebandymatch mot FBC. Det var jätteroligt! Men vi förlorade med 6-2, men fick göra mitt första mål i min egen serie så det var skoj :D På kvällen när vi kom hem hade vi familjemyskväll med godis och film :) Idag kommer bli en tjej dag, pappa är borta så jag, mamma och min storesyster ska ha myskväll. Först ska mamma och jag åka in till stan och gå på stan, köpa målarsaker till mig och gå och fika :) Sen ska vi gå och hyra film, egentligen skulle vi tre gå på bio och äta på restaurang, men vi hittade ingen film som vi jättegärna skulle se, så då bestämde vi att vi skulle gå och hyra en film istället och beställa hämtmat och ta med hem, kanske china eller thai-mat, goott!

Just nu håller jag på att baka kanelbullar, favvo! Degen jäser just nu så passar på att skriva här :) Mormor, morfar och moster kommer över och fikar snart när bullarna är klara :)


Så det ska bli en jätterolig och mysig lördag! Hoppas ni får en rolig och mysig lördag ni också! Kramisar Amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0