lårkaka

2012-01-18 / 19:35:33 / Vardag / 0 kommentarer

Hejsan! Har faktiskt glömt bort att uppdatera! Har tänkt på skola och massor av annat :) Har målat mycket också så det har tagit mycket av tiden!

 Igår var jag också på innebandyträning, gick jättebra förutom att jag och en tjej i mitt lag krockade jättehårt och jag fick hennes knä rakt i låret! Aaaj! Det gjorde jätteont, kändes som om hela lårmuskeln knöt ihop sig till ett garnystan..!
 Fast jag sprang på endå, man kan ju inte ge upp för att man har ont heller ;) Efter träningen när pappa hämtade mig berättade jag för pappa vad som hade hänt och då sa han att jag hade fått en lårkaka, haha roligt namn, men det var skönt att det bara var det för det är ganska vanligt att man kan få :) Fast jag har jätteont fortfarande och jag kan inte gå på det benet utan måste halta så det är lite jobbigt..hoppas bara att det blir bra till på fredag för då har jag innebandymatch och den tänker jag inte missa!

Nu ska jag snart se Sveriges mästerkock! :) Sen blir det sköna sängen!

Natti natti kramisar Amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0