kortis måndag

2012-01-16 / 08:22:45 / Vardag / 1 kommentarer

Godmorgon! Igår var jag borta från halv 10 på morgonen till 7 på kvällen. Först på morgonen skulle jag, mamma och pappa åka och handla mat på Gränby. Klockan 11 var vi sedan på Alians för att se när BBk's p99 blev hyllade för att de vann hela Storvretacupen och sen klockan halv 12 började min storebrors match som vi tittade på :) Efter matchen åkte jag, mamma, pappa, mormor, morfar, viktor och hans flickvän till farmor och åt mat för jag skulle på match i Alunda klockan 4 och då skulle vi inte hinna hem. Klockan 4 hade jag match med damerna och jag var jättepirrig men det gick jättebra och det var jätteroligt! Gjorde faktiskt ett mål, wihoo :D Man får alltid en liten energikick varje gång man gör mål!

Nu har jag sovmorgon till tio sköönt fast jag går ändå upp 7 halv 8..gillar inte att sova! Har bara idrott och so sen slutar jag runt tjugo i 12 fast jag äter lunch i skolan efter också men väldigt sköön dag :) Det är alla måndagar! 

Sees, kramisar!  


Kommentarer
Postat av: natalie

tack :)

2012-01-16 @ 15:52:56
URL: http://tisenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0