First day at school

2012-01-11 / 17:13:00 / Vardag / 1 kommentarer

Hejsan! Nu är jullovet slut och idag var första skoldagen i skolan efter lovet! Det är såklart tråkigt att jullovet är slut med är roligt att vara tillbaka i skolan och få träffa alla kompisar som man inte träffat under lovet, och det är framför allt skönt att vara tillbaka för jag har varit så rastlös under jullovet, haha, jag måste ha någonting att göra hela tiden!

Imorgon kommer bli en jätterolig dag i skolan. Har hemkunskap som jag älskar och idrott som jag också älskar! Och vi har äntligen fått tillbaka min favvo-idrottslärare som varit barnledig en termin, så det ska bli kuul!

Nu ska jag hitta på något att göra tills pappa kommer hem, och sen ska vi åka in till stan och hämta upp mamma och syster för att sedan åka och vara publik till min storebror som ska spela innebandymatch ikväll! Älskar att titta på hans matcher :) Innan ska pappa och jag köpa målardukar till mig för jag har använt upp alla som jag har!








Här är några tavlor som är målade av en konstnär som heter Lisa Rinnevuo. Jag tycker hennes målningar är jättecoola och fina. Hennes stil är iallafall väldigt annorlunda och unika vilket jag gillar! :)

Kramisar Amanda!


Kommentarer
Postat av: mysan

Haft en bra dag? ;D

2012-01-11 @ 19:50:23
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0