Zara chlotes

2012-02-02 / 15:23:44 / Mode & skönhet / 0 kommentarer

Åh jag längtar tills butiken Zara kommer till stan. Jag hoppas verkligen att den gör det för jag älskar deras kläder! Zara child! När jag var i Mallorca i höstas åkte vi en eftermiddag till Palma stad och där fanns stora Zara butiker överallt det var så kul :) och det fanns även andra roliga klädaffärer. I julklapp fick jag bl.a. biljetter till Dirty Dancing musikalen  som går i Stockholm av mamma och pappa. Så mamma, pappa och jag ska i April ha en heldag i Stockholm, äta på restuarung, gå på stan och se på musikalen :) Längtar jättemycket och det ska bli superroligt! Då ska jag verkligen gå till Zara butiken och handla kläder ;)



Tycker ni om Zara butiken? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0