victoria body mist

2012-02-16 / 16:46:51 / Tips! / 0 kommentarer



Victoria Secret body mist är så bra! Jag fick den blåa i som är på bilden ovanför i julklapp av min storasyster - "Endless love". Den luktar jättegott och fräscht :) Men det finns ju massor med flera goda dofter! Jag tål egentligen inte parfym, jag får utslag och blir allergisk av vanlig start parfym, men den här body misten är jättebra för den är inte så stark utan luktar behagligt :) Min syster har den rosa "Sweet Daydream" som också luktar otroligt gott, men den är mer sötare och min är mer fräschare om ni förstår vad jag menar ;) Blir jättesugen på att köpa en ny doft, finns ju så många roliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0