onsdag nervositetens dag?

2012-02-01 / 18:02:43 / Vardag / 0 kommentarer

Heej!

Trodde den här skoldagen skulle bli jätteläskig eftersom det var idag som jag och några kamratstödjare på min skola skulle prata om mobbning inför alla 6:or och 7:or. Vet inte vad jag tänkte när jag sa ja till att vara med, jag som hatar att stå och prata inför folk! Meen, det var faktiskt roligt och inte alls lika läskigt och nervöst som jag hade tänkt mig, och jag hade ju faktiskt mina kamratstödjarkompisar som också var med ;) Fast idag pratade vi bara för 1 klass, nu är det 5 klasser kvar men det ska nog gå braa :) Så det blev en riktigt bra skoldag!

Iallafall nu håller jag och mamma på att laga mat, fiskgratäng, mums! :) Klockan 8 ikväll är det Sveriges mästerkock som gäller, jaaaa! :D

Kramisar Amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0