norge!

2012-02-22 / 08:26:45 / Vardag / 0 kommentarer

Hej alla som läser! Igår bakade jag väärldens finaste semmelbullar, 29 stycken små söta blev det! ;) Tog en promenad upp till affärern i den underbara vädret för att köpa mandelmassa, grädde m.m som behövdes till semmlorna. Två tavlor målade jag också, blev supernöjd med båda :) Sen lagade jag en supergod kycklinggryta med klyftpotatis som mamma, pappa och jag åt till middag. Till fika blev det mina hemmagjorda minisemlor som var suupergoda! Åt 2 st :) + att själva semmelbullarna är jättegoda att bara äta utan något på som mellisbullar!

Idag ska jag packa lite för ungefär klockan 1 idag ska jag, mamma och min storesyster åka och hämta pappa på jobbet och sen ska vi bila till Oslo. Vi ska hälsa på mina underbara små kussar som bor där och sen ska vi åka skidor på Holmenkollen, kuul :D Vi kommer hem på söndag förmiddag!


Søsken klem...

Två bilder på mina söta norska kussar Alexander och Sebastian ♥

Så ingen uppdatering på resten av veckan! Men..ni får ha det lika superbra som jag kommer ha det! Kramisar Amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0