new assume week

2012-02-13 / 14:02:46 / Vardag / 0 kommentarer

Hello friends, nu är det en ny vecka igen men efter den här veckan är det SPORTLOV, jaaa! :D Igår var det en superfin vinterdag. Klarblå himmel, sol och bara jättevackert! Mamma, pappa och jag åkte ner till sjön vid 11 tiden. Träffade våra kompisar där och lite senare kom också storebror och hans flickvän ner dit. Vi åkte skridskor och skidor och grillade korv och drack varm choklad. Myskul ;) När mina fötter hade blivit halvt bortdomnade åkte vi hem och tände en varm brasa och tittade på skidor. Storebror och hans flickvän stannade kvar och åt smaskig mat och hemmagjord vaniljglass. Söndagsmys :) Hade en underbar vinterutedag igår! Målade också klart min sjunde tavla..jo jag målar på! ;)

Vecka 7 började med en skön sovmorgon och en rolig kort skoldag! På idrotten i skolan skulle vi egentligen ha redskap men idag hade vi istället trampett/innebandy. Medans tjejerna spelade innebandy, hoppade killarna trampett och så tvärtom. Superkul var det! :) Sen efter idrotten hade vi en rolig SO lektion med bästa praktikanten Rune :)

Älskar måndagar! Och älskar programmen som sänds på måndagar, Familjen annorlunda och mammor och minimodeller. BÄST! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0