my day off

2012-02-08 / 14:59:13 / Vardag / 0 kommentarer

Åh vad skönt det är att vara ledig fast det är ganska långtråkigt också, det är väldigt roligt i början men efter några timmar blir jag rastlös..så jag tycker det ska bli skönt att gå till skolan imorgon men det gjorde ingenting alls att jag fick vara ledig idag även fast jag har varit lite rastlös!

Tog en liten sovmorgon till 8 imorse vilket var väldigt skönt för jag var jättetrött efter träningen igår. Kände mig lite halvsjuk igår kväll efter träningen, frös och hade ont i huvudet, så jag somnade som en stock klockan 9 i mina långa pyjamasbyxor och min långärmade pyjamaströja, fleecefilt, 3 kuddar och mitt täcke :) Mådde bra när jag vaknade så det var bara något jag kände på kvällen. Efter jag vaknat såg jag på Extreme home makeover och åt sen frukost. Sen satte jag mig i lugn och ro i mitt rum i några timmar och målade klart min tavla, resultatet blev suuperbra :D Till lunch åt jag plättar med drottningssylt mums! Sen började jag städa huset så nu är det fint tills mamma och pappa kommer hem ;)

Just nu sitter jag och funderar på någon god maträtt jag ska laga till middag. Eftersom jag är ledig så tänkte jag laga middagen till familjen men jag vet inte vad, hmm..får nog fortsätta fundera på något smaskigt att laga!



Mina hemmagjorda hamburgerbröd jag bakade i somras :)
Kramisar Amanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0