lördag lördag lördag

2012-02-11 / 19:50:42 / Vardag / 0 kommentarer

Har precis ätit tapas och bruschetta med mamma och pappa. Jättegott :) Nu ska vi snart se på medlodifestivalen! Det är jättemånga bra artister med ikväll så det ska bli kuul :)

Annars idag tog jag det lite lugnt på förmiddagen, tittade på lite skidor, spelade lite the sims och målade lite på en ny tavla. Efter lunch åkte mamma, pappa och jag in till stan. Vi åkte bl.a. till Ikea, Lager 157 och sen handlade vi mat på Gränby. Köpte en jättefin marinblå och vit-randig bondelivkofta på Lager 157 :) Efter att vi handlat mat åkte vi direkt till Storvreta för jag hade match. Vi förlorade tyvärr matchen men det var kul ändå! ;)

Nu ska jag gå och göra en go drink till mamma och pappa! Ha en toppenlördagkväll allihopa! Kramisar Amanda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0