I love fridays

2012-02-10 / 19:18:21 / Vardag / 0 kommentarer

Hello everyone it's friday! Har varit på innebandyträning mellan 5 och 6. Nu har jag precis ätit fredagsmysmat, tacos, med familjen :) Ikväll ska vi se på The voice tror jag, kuul! :)

Skolan idag har varit kul, har haft syslöjd 2 gånger, haft favvoämnet matte och sen ett roligt och enkelt Svenska prov så det har varit en bra fredag! :) Nu sitter jag och stickar på min mössa som jag har tagit hem från syslöjden under helgen. Har redan stickat en mössa som var vit men nu ska jag göra en mörkgrå med en matchande tofts på :)

Åhhh jag blir alldeles lycklig i hjärtat av att det är freeedag. I skolan kom jag slog det mig bara sådär att det faktiskt var fredag och jag blev alldeles överlycklig och spidad haha :) friday i'm in love! Det är så skönt med helg och det är så mysigt med fredagsmys, älskar hemmamyskvällar!

Tumblr_lyu7ctutfo1qcjrueo1_500_large

Nu ska jag njuta av min underbara fredag, hoppas du också får en finemang fredag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0