Familjen Annorlunda

2012-02-27 / 19:27:46 / Vardag / 1 kommentarer

Jag har längtat till varje måndag för då är det Familjen Annorlunda och sen Mammor och Minimodeller :) Men nu har Mammor och minimodeller slutat och det tycker jag är JÄTTEtråkigt :( Jag älskar det programmet! Men på Familjen Annorlunda är det ganska många avsnitt kvar så det är BRA! :) Fast det är lite dåligt för på måndagar går det alldeles för många bra program samtidigt klockan 20:00. Både Familjen Annorlunda, Sofias änglar och nu ett program med säsongsstart: Sveriges fulaste hem. Det är lite dåligt för t.ex. på torsdagar går det inget bra program så jag tycker att dem kan sprida ut dem braiga programmen lite, eller hur? ;) Men Familjen Annorlunda går helt klart först av alla ;) Det programmet rockar haha :D



Tittar ni också på Familjen Annorlunda på måndagar? :)


Kommentarer
Postat av: Micaela

SV: Tack söta :)

2012-03-01 @ 13:42:01
URL: http://micaelabergne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0