tillbaka med en återblick

2012-04-17 / 16:57:20 / Vardag / 0 kommentarer

Nu var det länge sen jag skrev. Men det bara blir så. Jag kan berätta lite snabbt vad som har hänt sen sist :) Jag hade en underbar praovecka på Guntherska med Emmy. Det var verkligen en jätterolig upplevelse! Vi fick välja vad vi ville som tack - vi valde en varsin tårta - dem var så snälla! :) Sen hade jag ett underbart skönt påsklov, firade världens bästa storasyster som fyllde år på onsdagen innan påskhelgen, åt påskmiddag hos mormor och morfar med släkt på påskafton, gick på äggjakt och åt godis och njöt av att vara med världens bästa familj! Sen var det dags för lite skola igen. I helgen har jag varit på Örebrocupen med världens bästa innebandylag - BBK f9697! Har haft det megabra och roligt och fått världens upplevelse och minnen för livet! Vi kom till A-final och blev 2:a i hela cupen, GRYMT!  Vi vann 4/5 matcher. I love INNEBANDY! När jag, mamma och pappa kom hem på söndag eftermiddag var storebror, hans tjej, syster och släkten här för att fira världens bästa brorsa som fyllde år. Vi åt mat, öppnade presenter och fikade massor av goda delikatesser som jag hade gjort och tårta :)

Det här är vad jag har gjort på den senaste tiden! ;)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0